Koszyk
Szukaj
Filtry

Cena

wyczyść filtry
Bezpłatne doradztwo
Email

Zwroty

Towar można zwrócić bez konieczności podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty zakupu. Po upływie tego terminu, prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

Zwrotom podlegają jedynie produkty nowe, których stan po odbiorze przez klienta nie uległ zmianie.

Aby zwrócić towar, należy wypełnić formularz. Następnie towar wraz z formularzem należy dostarczyć do sklepu. Można to zrobić osobiście bądź wysłać firmą kurierską (Adres:Afrelli Sp. z.o.o,  Oskara Kolberga 2, 25-620 Kielce). Należy zadbać o to, by towar został w pełni zabezpieczony i podczas podróży nie doszło do jego usterki. Towar musi być odesłany w oryginalnym pudełku.

W przypadku odstąpienia od umowy, firma nie zwraca klientowi kosztów dostawy towaru. Zwrot należności za zakupiony towar odbywa się w jak najszybszym czasie maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez firmę zwróconego towaru na numer konta podany w formularzu.

Pobierz formularz zwrotu

 

Reklamacje

Każdy nasz okap ma dwuletnią gwarancję. W tym czasie klient może zgłosić reklamację. W pierwszej kolejności prosimy przeczytanie FAQ następnie o kontakt z działem serwisu za pomocą formularza. Serwisant skontaktuje się z Państwem, udzieli wszelkich niezbędnych informacji oraz umówi wizytę.

W ramach reklamacji klient może ubiegać się o naprawę sprzętu bądź w ekstremalnych przypadkach - o jego wymianę albo zwrot kosztów zakupu. Nieuzasadnione reklamacje, wynikające z niewłaściwego użytkowania sprzętu nie będą brane pod uwagę.

W jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem email : biuro@afrelli.pl lub pod numerem telefonu 790-340-720.

Infolinia czynna: pn-pt od 8:00 do 16:00
 

Strona korzysta z plików cookie