W trosce o zadowolenie naszych klientów, zapewniamy najwyższe standardy obsługi, w tym dwuletnią gwarancję na wszystkie okapy marki Afrelli.
Każdy z naszych produktów jest fabrycznie nowy i wykonany z najwyższej klasy komponentów.
W razie reklamacji sprzętu, prosimy o kontakt z działem serwisu. W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie formularza. Serwisant skontaktuje się z Państwem, udzieli wszelkich niezbędnych informacji oraz umówi wizytę.
Do każdego zakupu dołączana jest instrukcja i karta gwarancyjna. Znajdują się w niej informacje dotyczące prawidłowego użytkowania sprzętu, a także wskazówki, co należy robić w przypadku, gdy okap nie spełnia swoich funkcji. Ponadto karta zawiera wiele cennych rad - dowiedzą się Państwo, jak zamontować okap oraz jak go właściwie czyścić. Zachęcamy do zapoznania się z załączoną kartą gwarancyjną.
Pomoc udzielona w ramach karty gwarancyjnej jest bezpłatna.
* Dane osobowe podane przez klienta będą wykorzystane zgodnie z obowiązującym prawem
Afrelli dba o swoich klientów także po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Jako fachowcy w dziedzinie okapów proponujemy nasze usługi w zakresie przeglądu sprzętu, jego konserwacji bądź ewentualnych napraw. Podzielimy się z Państwem naszą specjalistyczną wiedzą. Serwis pogwarancyjny jest płatny, jego cena zależna jest od przeprowadzonych prac. Koszt usługi ustala się po określeniu, jakie czynności należy wykonać.